IDM Orjinal Yapma Programsız

IDM Orjinal Yapma Programsız çok kolay. İnternet Download Manager serial girmeden kolayca orjinal yapabileceksiniz buyruun…

Önceden bilgisayarında IDM yüklü olanlar 1, olmayanlar ise 5 nolu adımdan başlayacaklar.
Bu anlatım patch yapmak istemeyenler içindir ona göre arkadaşlar…

1. Internet Download Manager programını kaldırın.
2. XP kullanıcıları Başlat–>Çalıştır–>Regedit
Vista ve Windows 7 kullanıcıları Başlat–>Regedit(arama kısmına yazılacak)
ile Kayıt defteri Düzenleyicisine ulaşın.
3. Sol tarafta Bilgisayar–>HKEY_LOCAL_MACHINE–>SOFTWARE–>Internet Download Manager hanesine gelerek
sağ tıklayın ve silin.
4. Bilgisayarı yeniden başlatın.
5. Internet Download Manager programını kurun.
6. C:\\WINDOWS\\system32\\drivers\\etc klasörüne girip hosts dosyasını notepad ile açın.
7. Aşağıdaki adresleri en alta kopyalayıp kaydedin.
127.0.0.1 www.internetdownloadmanager.com
0.0.0.0 www.internetdownloadmanager.com
207.44.199.159 registeridm.com
207.44.199.16 registeridm.com
8. Internet Download Manager programını çalıştırın.
9. Yardım–>IDM Hakkında–>Kayıt bölümününü açarak Ad,Soyad,Email bölümlerini istediğiniz şekilde doldurun.
(Bilgisayarda önceden IDM yüklenmişse bu aşamada kendiliğinden “sahte seri numarası ile kaydedildi” uyarısı
ekrana gelebilir; aynı şekilde bilgileri girin)

10. IDM Serial Numarası kısmına alttakilerden birini girin ve Tamam butonuna tıklayın.

7TSFG-YWZ5O-YWLSB-89N41
GOLEY-NN812-R8L4W-QOD1D
84X1I-3HVW3-MX7ZK-QBG0M
KCE9Y-PUYTC-1L2ES-77OQS
OP3BQ-I5EAR-UN52H-VR7QX
ZJ14C-KHNV1-I9YPK-YITD9

11. Bu adımları sorunsuz şekilde yaptıysanız IDM tam sürüm haline gelmiş demektir.Yardım–>IDM Hakkında bölümünde
sürüm bilgisinin yanındaki “Full” ibaresi işlemin başarılı olduğunu gösterir.

Comments
  1. ömer deniz

    hosts dosyasına kaydetmiyor erişim engellendi

  2. Patron

    yönetici hesabın açıkmı

  3. abdullah

    kardeş bu yardım dediğin yer nerde allah için bi söyle

    • Patron

      IDM programını çalıştır Sağ üstte yardım yazıyo tıkla

      • Mehmet Ali

        Lütfen Resim de koyarsanız net anlarlar bende dahil
        Arkadaşın dediği gibi olmadı bende

        • Patron

          çok basit detaylı bir şekilde anlatılmıştır. Konu eski olduğundan elimizde resim mevcut değil

  4. Enes Can Yılmaz

    çookkk tesekurler 2 seneden beri error çokarıyo format atıyom artık pc yalama olmustu formatt ata ata

  5. Mehmet Arıkan

    olmadı sahte diyo ismi e postayı serialı yazıyorum kabul etmiyor

    • Patron

      adımları doğru yaptığınıza eminmisiniz.??

  6. hero

    ya host dosyasına kabul etmiyo kardeşim bi yardım ediver

    • Patron

      Yönetici olarak açarmısın bilgisayarı

    • tamsa

      Program ve dosya arama kutusuna not defteri Yaz mausun sag tuşuna tikla yönetici olarak çalıştır de not defterini açılan pencereden dosya– ac– bilgisayarım — c– windows– system32– drivers** etc ne yapacaksan düzenle kaydet hata vermez

  7. Furkan KOSACI

    Yaa abi yardım et her şeyi yapıyorum kayıt olma aşamasına geliyorum hepsini dolduruyorum serialı yazıp tamam diyorum bi dosya hasarlı düzeltilsinmi falan o tarz bişey çıkıyo devam ve iptal var devam diyorum sonra kayıt oluyo full yazıyo ama bişey indirince sahte serialle girilmiş diyo IDM kapatılacaktır diyo !…LÜTFEN YARDIM ET…!

    • Patron

      şimdilik öncelikle sana ilk tavsiyem onu komple silip son sürümü katılımsız olarak yüklemen

  8. reverser

    windows 7 kullaniciliri hosts dosyasi uzerine zagtiklayip ozellikler bolumune tiklamsi gerek host dosyasi icin user(hangi kullanici ismini kullaniyorsaniz artik) tiklayip ilk basta cikan isaretlenebilir alana allow(kullanici yetki verme) isaretlenip uygula, aplly taplarindan birine basarak kapatin arkadasin yonergeyi tekrar deneyin, calisir kesin eksik olan windows 7 uzerinde kaydetmeye calistiginiz hosts dosyasi save as yada farki kaydet butunu ile karsiniza gelir yani o dosyayi degistirmek icin kullanici yetki vermelisinizki direk kaydetsin. birde site shibi mumkunse yazi rengini degistir. gozler kaydi resmin.

  9. MERT

    BU ERİŞİM İZNİNİZ YOK DİYOR NASIL YÖNETİCİ OLARAK AÇICAM

    • Patron

      hemen üstteki yorumu okuyun

  10. Oldu

    OP3BQ-I5EAR-UN52H-VR7QX
    bu key bende işe yaradı eyw

    • Patron

      iyi kullanımlar

  11. ahmet 19

    eywallah kardeşim

  12. MERT

    çok sağolun kayıt sorup duruyodu çak işime yaradı

  13. can

    Bendede yukarıda Furkan kardeşin dediği gibi oluyor. Dosya bozuk düzelsinmi diye soruyor. Sonra kaydoluyor ancak bişey indirirken fake veriyor. Bir çözümü varmı acaba?

    • Patron

      Eski sürümü silin

  14. kafamagöre

    gerçekten çok yardımcı oldunuz çok teşekkürler :)

  15. a

    KARDES EN SON ASAMAYA KADAR GELDIM FAKE DIYIP KABUL ETMIYO HICBIRINI

    • Patron

      güncellenmesi gerek dostum

Sor Bakalım ?

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

CLOSE
CLOSE