Minecraft 1.7.2 apk Full İndir Hileli

Minecraft 1.7.2 apk Full İndir Hileli sürüm olup günceldir.
Oyunda hayal dünyanızda tasarlamak istediğiniz nesneleri kolyaca topladığınız eşyalarla Minecraft cepde yapabilirsiniz.Oyun adroid apk olup zevk vericidir.İyi eğlenceler..

minecraft
minecraft
minecraft

Minecraft Pocket Edition Apk Full İndir
Apk Linki

Comments
  1. mal

    Mal

  2. arda

    hiç minecraft ın 1.7.2 apk sı yokki ve son sürümüde 8.1

    • Patron

      var var azıcık takip edin nette bu işler böyle yürüyo

  3. enes

    Kardes simdi bu kesin calisio demi eminsin yani sonra boso yere elimixdekinide silmiek

    • Patron

      çalışıyoda hile yok o yüzden elindeki kullan

  4. Yusuf

    Yalancı yalancı sana kimse inanmaz! bu apk değil ki bu exe dosyası,mal…

  5. Okan

    Tablete nasıl 1.7.2 indiriliyor

    • Patron

      aynı linke tıkla indir çok zor değil

  6. Okan

    Söyle ulan

  7. onursirac

    abi tamam winrarı indirdik çıkartık dosyayı yükledi paket çözümünde sorun var diyo eeeeee

  8. onursirac

    heralde

    • Patron

      oyunda her hangi bir sıkıntı yok üstteki tablet alttaki android linkidir ayrıca tabletlerde java varsa ve sende yoksa bi kontrol et istersen

  9. onursirac

    hocam ben AIDE yi indirdim yine aynısı oldu gerçek javayımı indirim hocam

  10. onursirac

    hocam ben AIDE yi indirdim yine aynısı oldu gerçek javayımı indirim hocam

  11. onursirac

    hocam tamam javayı indirdim olmadı

    • Patron

      sana özel tekrar yeni link ekliiyorum turbobit olanı indir son sürümdür

      • Mehmet

        Kardeşim kesin calısırmı

        • Patron

          çalışır kaynak sağlam ancak doğru linki doğru cihaza indir

  12. arda

    Dosya acilamiyorbhatasi veriyo napcsm

    • Patron

      3. linki indirin android sistemler içindir

  13. sa

    Ya bn indirmeye caliaiyorum hep reklam cikior napiyim
    Es 3 mlnl bnim tel

    • Patron

      orda farklı versiyonlarda var deneyin olmadı

  14. Amacı Olan Craft Minecraft

    Abi google play Stora gir oraya boardwalk yaz indir onu aç premium hesabın varsa giriş yap yoksa play demo de

  15. fatih

    hocam sa bana hem tabletten hemde pcden girip lan baslatıp beraber oynucağımız bi mc lazım ya

    • Patron

      fatih bilgimiz yoktur

  16. merdan

    rar varmı

    • Patron

      hazır zaten

  17. yakup

    Teşekkürler dostum ellerin dert görmesin

    • Patron

      Rica ederim

  18. Ege ilhan

    Abi nrdn indirim?

    • Patron

      altta linkler var ege

  19. murat

    hile çalışıyor.

Sor Bakalım ?

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

CLOSE
CLOSE